Google Ads
Zimowy Neptun – Google jest jak tor wyścigowy możesz się po nim ścigać niczym po pierścieniach Neptuna, najbłękitniejszej z planet. Dr Web jest niedoścignionym mistrzem tej zabawy. Pierścienie Neptuna są stosunkowo młode, tak jak Google Ads, czyli pozycjonowanie stron/sklepów internetowych z pomocą reklam. Większość z nas wyszukuje treści z pomocą wyszukiwarki Google, dla nas to ważne by właśnie Twój biznes został zauważony jako pierwszy. Zapewniamy kompleksową obsługę Google Ads,
pozwalając klientom bez trudu odnaleźć produkty i usługi oferowane przez Ciebie w sieci. Choć Neptun jest ostatnią planetą układu słonecznego nikt nie odważy się go zbagatelizować – podobnie jest z Twoją działalnością. Dzięki Google Ads rozbłyśnij w układzie internetowych gwiazd! Nawet jeśli droga do osiągnięcia sukcesu jest dość długa, pamiętaj, że strategie obliczone na długofalową współpracę są dziś bardzo opłacalne.
Czym jest Google Ads?
Jest to narzędzie dzięki, któremu możemy utrzymać obroty naszego silnika na najwyższym poziomie pracy, poza tym zachowując możliwie najwyższe osiągi. W tej chwili skuteczna kampania reklamowa to 50% sukcesu graczy na rynku. Przewiduj, planuj, działaj i osiągaj sukces. Bądź zawsze krok przed konkurencją reaguj szybko albo zgiń w deszczu asteroid. Google Ads jest realnym elementem oddziałującym na zmysły potencjalnego klienta, kreując przy tym wizerunek przedsiębiorstwa jako tego uznanego, nad którego działalnością czuwają sami eksperci.
W przeciwieństwie do pozycjonowania – efekty kampanii możemy zauważyć praktycznie kilka minut po jej uruchomieniu, ponieważ jest mierzalna.
Badamy w jej trakcie 3 parametry:
-
- liczbę wyświetleń reklamy,
- liczbę kliknięć w reklamę i tym samym przejścia na stronę www,
- liczbę zweryfikowanych połączeń telefonicznych
Online marketing to dla Ciebie czarna magia?
Oto 5 kluczowych zasad skutecznego prowadzenia Kampanii Ads
Obierz cel i przeanalizuj konkurencję
Przed rozpoczęciem kampanii każdy z nas powinien uświadomić sobie, czego tak naprawdę od niej oczekuje. Ma zwiększyć liczbę wejść na stronę www., mieć przełożenie na większe zyski płynące ze sprzedaży usług, czy może sprawić że firma będzie bardziej rozpoznawalna? Oczywiście każdy z tych celów można osiągnąć, pod warunkiem, że zadbamy o to by działania nie były jednorazowe. Musimy wprowadzić pewną regularność tj. przyjąć odpowiednią strategię w zależności od pożądanego efektu. Stąd 10 lat temu wyszliśmy w stronę klientów by pomóc im w poznaniu krętej drogi toru marketingowego, zapoznać z możliwymi działaniami w tej branży. Dobieramy i optymalizujemy kampanię tak, by osiągnąć postawione przez Ciebie cele, jednocześnie nie generując żadnych dodatkowych kosztów. Dbamy o to, by firma nie odpadła w przedbiegach wyścigu po zewnętrznych rubieżach galaktyki Online Marketing. Przeanalizujemy Twoją konkurencję w taki sposób, by dobrać najlepszą strategię na nadchodzące przedsięwzięcia, jednocześnie nie narażając Twojego budżetu.
Dobierz właściwe słowa klucze i zadbaj o odpowiedni styl pisania
Jest to bez wątpienia to spoiwo, które trzyma nasz rajdowy mechanizm digital w zwartej całości i jest niezbędny przy osiąganiu wysokich notowań. Jak to zrobić? Przede wszystkim powinniśmy kierować się dwoma kryteriami – tym, co najczęściej wpisują użytkownicy oraz tym, co ma się potencjalnie kojarzyć z naszą marką i naszymi usługami. W reklamach Google mogą się znaleźć tylko te teksty, które są na tyle dobre, by móc stawać do w szranki, których charakter jest ściśle marketingowy. Ponadto w Google Ads panuje wiele innych zasad, które mogą pomóc w stworzeniu naszej idealnej kampanii, jednakże nie musisz się tym przejmować, ponieważ wszystkim się zajmiemy.
Kładź nacisk na stronę docelową
Z pewnością niejednokrotnie każdy z nas był świadkiem tego, jak reklama przyciągnęła uwagę, jednak po przejściu na przestarzałą stronę – zapał związany z usługami czy produktami danej firmy malał, bądź całkowicie znikał. Dobra strona www i jej reklama to dwa nieodzowne elementy stanowiące gwarancję naszego sukcesu. Tak, jak nie możemy oczekiwać wygranej bez odpowiedniej reklamy – tak również świetna kampania reklamowa nie da optymalnego odzewu bez wyważonej strony www. Oba elementy
funkcjonują ze sobą w połączeniu. Możemy to zaobserwować na przykładzie samochodu rajdowego i paliwa – bez siebie mogą okazać się bezużyteczne.
Twórz reklamy, które przyciągają klientów
Czytelna i atrakcyjna dla klienta reklama musi zawierać kilka stałych i bardzo istotnych elementów, którymi są m.in. odpowiednio sformułowany, zwięzły tytuł, który będzie zbieżny z pytaniami klientów oraz krótki opis oferty wraz z odnośnikiem do kluczowej strony docelowej. Nasi specjaliści ds. usług internetowych wszystkim się zajmą.
Zadbaj o identyfikację Twojej firmy
Nawet najlepiej sformułowana oferta bez elementów identyfikujących firmę nie przełoży się na wyniki. Jeśli nie zadbamy wcześniej o logo, które zapadnie w pamięć wszystkim odbiorcom – nie oczekujmy ogromnego odzewu. Najlepiej trzymać się sprawdzonych strategii i formatów, które przede wszystkim działają. To niezbędna czynność w trakcie tworzenia pierwszego, dobrego wizerunku w sieci, o który warto zadbać. Pamiętajmy o celach i trzymajmy się zasad, które umożliwią nam ich osiągnięcie. Świetnie pomaga nam prosty i przejrzysty interfejs jednak z zachowaniem artystycznej kompozycji graficznej wyróżniającej nas od innych. To bez wątpienia tylko wpływa na zwiększenie naszej przewagi nad konkurencją.
Dlaczego warto inwestować w Google Ads?
Klik i jesteś widoczny dla wszystkich
Google Ads to określenie dotyczące płatnych, wyświetlanych przez Google reklam. Jak to działa? Cała magia związana z efektywnym pozycjonowaniem i pozyskiwaniem klientów tkwi w szczegółach. Od chwili po uruchomieniu kampanii – jesteśmy widoczni na pierwszej stronie wyszukiwania pod postacią zielonych linków. Nieliczni klienci wędrują dalej, co oznacza, że wśród firm trwa niejednokrotnie walka o to , by przyciągnąć jak największą ilość potencjalnych klientów. Stąd od 10 lat pomagamy przedsiębiorcom zaistnieć na Polskim rynku usługowym. Działamy w taki sposób, by nie zginęli w natłoku ofert. Nieistotne czy oferujesz noclegi w luksusowym hotelu, zabiegi medycyny estetycznej czy porady finansowe – ta reklama jest idealnym rozwiązaniem dla każdego chcącego osiągnąć sukces przedsiębiorstwa. Martwisz się budżetem? Już za kilkaset złotych możemy stworzyć kampanię, która nie tylko przyciągnie uwagę klientów ale i utrzyma ją na odpowiednim poziomie, a co za tym idzie – wygeneruje realne zyski. Nie stosujemy żadnych kruczków czy ukrytych kosztów. Cena całej kampanii jest z góry ustalana w taki sposób, by osiągnąć ww. cele. To Ty decydujesz jaki mamy budżet i do kogo należy dotrzeć, a my zajmujemy się resztą.
Google Ads to bardzo skuteczne narzędzie wykorzystywane przez wielu ekspertów. Jednak aby taki sposób reklamy był w pełni skuteczny – ważne jest to, w jaki sposób z niego korzystamy. Dlatego zamiast tracić czas i chęci do działania – pozwól zrobić to profesjonalistom, którzy kompleksowo zatroszczą się o Państwa sukces.